Persbericht : Ac|s breidt uit naar de Noorderkempen

2012-10-25

Bedoeling van de overeenkomst is samen sterker en performanter te kunnen ageren in een steeds technischer wordende juridische en fiscale omgeving.

Ac|s accountants & belastingsconsulenten is een van de key players inzake fiscaliteit en financieel bedrijfsbeleid in het arrondissement Turnhout. Met de toetreding van BFDG versterkt Ac|s zijn positie in de Noorderkempen.

“Ik ben bijzonder blij met deze overeenkomst”, zegt Fred De Gruyter. “Zowel voor ons kantoor als voor Ac|s is het een belangrijke stap vooruit. Een echte win-winsituatie. Ac|s verstevigt zijn positie in Hoogstraten en ruime omgeving, en wij kunnen voortaan een beroep doen op de know-how van Ac|s in heel specifieke domeinen. Zowel de onderbouw als de ruggengraat van onze onderneming wordt met deze operatie versterkt.”

“Wij hebben een belangrijke portefeuille met cliënteel dat actief is in de landbouwsector”, stelt Werner Van Hooghten van Ac|s. “Met deze uitbreiding naar Meer-Hoogstraten en omgeving, een regio die van primordiaal belang is voor de Kempense land- en tuinbouw, kunnen wij de landbouwsector voortaan nog beter bedienen.”

Boekhoudkantoor Fred De Gruyter viert in 2013 zijn 25ste verjaardag. Het kantoor ontstond als een éénmanszaak, maar groeide al snel uit tot een referentie inzake accountancy in de Noorderkempen. “Door deze verregaande samenwerking met één van de belangrijkste en meest dynamische spelers op het vlak van accountancy in het arrondissement Turnhout, consolideren we niet alleen onze werking zoals we die de voorbije kwarteeuw hebben uitgebouwd”, besluit Fred De Gruyter. “Binnen het ruimere kader van Ac|s stellen we haar ook veilig voor de toekomst en kunnen we met vertrouwen verder werken aan een nog betere dienstverlening aan de bedrijven en de ondernemers die op onze expertise en inzet vertrouwen.”